ژئوممبران گیره‌دار

در این صفحه اطلاعات کامل ژئوممبران گیره دار قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید.

ژئوممبران های گیره دار  (Griped geomembrane)یکی دیگر از انواع ژئوسینتتیک ها هستند که به طور معمول برای حفاظت از سطوح بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی استفاده از ورق های ژئوممبران گیره دار، افزایش طول عمر سطوح بتنی در اثر محافظت از آنها در مقابل محیط های مهاجم و یا خورنده می باشد. این ورق ها نیز همانند ورق ژئوممبران به روش های مختلفی نظیر کوره داغ، هوای داغ و اکستروژن به یکدیگر متصل شده و باعث ایجاد یک سطح یک نواخت و نفوذ ناپذیر می شود.

این ورق ها در مواردی که سازه بتنی خواص عمومی ( اعم از مقاومت سایشی و مقاومت مکانیکی ) بهتری نیاز داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این ورق ها باعث دستیابی توامان به خواص پلاستیک ها ( انعطاف پذیری و مقاومت در برابر خوردگی) و خواص مربوط به بتن ها ( مقاومت مکانیکی و سفتی بالا ) می شود. در نتیجه ضمن محافظت از سطح بتنی، طول عمر مفید سازه نهایی بهبود می یابد. بهبود خواص مکانیکی و جلوگیری از رشد ترک های ایجاد شده در بتن در کنار بهبود خواص برشی و مقاومت ضربه لایه پلیمری برخی از مزایای استفاده از این ورق ها می باشد. افزایش اصطکاک به سطح زیرین و جلوگیری از سر خوردن ورق در شیب های تند، کاهش رشد جلبک و همچینین میزان رسوب در سطوح در تماس با آب، بهبود جریان آب در لوله ها و محافظت کامل از لایه زیری در مقابل نفوذ مواد شیمیایی از مهم ترین مزایای این گونه ورق ها می باشد.

قیمت ورق ژئوممبران به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی داشته و به دلیل نواسانات قیمت ارز، به صورت روزانه و یا هفتگی قیمت این محصول تغییر می کند. بنابراین در صورتی که قصد خرید انواع ورق های ژئوممبران را دارید، با کارشناسان شرکت فرنام بسپار تماس گرفته و اطلاعات لازم در رابطه با محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

مهمترین موارد مصرف این نوع ورق عبارتند از:
  1. مخازن بتنی ذخیره آب و فاضلاب
  2. مخازن تصفیه پساب
  3. سد های بتنی
  4. تونل های قطار های بین شهری
  5. مخازن ذخیره سوخت
  6. مخازن ذخیره مواد شیمیایی
به طور کلی سه نوع ورق ژئوممبران گیره دار مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از V-Grip, T-Grip و .Stud-Grip با توجه به اتصال بهتر گیره V در مقایسه با دو مدل، این نوع ورق بیشترین مصرف را دارد. شرکت فرنام بسپار با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته و به کمک پرسنل مجرب خود توانایی تولید ورق های ژئوممبران گیره دار V وT با عرض های ۱ و ۳ متر را دارد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =